پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227209
آغاز ثبت نام آزمون دکتري ۹۶ از فردا/ امکان انتخاب يک کد رشته‌
تاریخ انتشار : 1395/09/15 11:34:01
نمایش : 1185
ثبت نام در آزمون ورودي دوره دکتري نيمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۶ از روز سه شنبه ۱۶ آذرماه ۹۵ آغاز شده و تا ۲۲ آذر ادامه دارد. اين آزمون در ۶ اسفند ۹۵ برگزار مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سازمان سنجش آموزش کشور شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي دوره دکتري نيمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۶ را اعلام کرد.

داوطلبان متقاضي ثبت نام و شرکت در آزمون ورودي دوره دکتري نيمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۶ مي توانند از روز سه‌شنبه ۱۶ آذرماه ۹۵ براي ثبت نام به سايت سازمان سنجش مراجعه کنند. مهلت ثبت نام تا روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه ادامه دارد.

ثبت‌نام منحصراً به صورت اينترنتي و از طريق پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org انجام خواهد پذيرفت.

هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط مي‌تواند در يک کدرشته‌ امتحاني (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.

داوطلبان براي ثبت‌نام و شرکت در آزمون‌ ورودي دکتري (نيمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۶ در دانشگاهها و موسسات آموزش عالي کشور، لازم است که ابتدا دفترچه راهنماي ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرايط بودن، نسبت به پرداخت هزينه خريد کارت اعتباري ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدي را به انجام برسانند.

داوطلب بايد براي ثبت نام ضمن مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش کارت اعتباري ثبت نام (سريال ۱۲ رقمي) و دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱) تهيه کنند.

تهيه فايل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نياز جهت ثبت‌نام از ديگر مواردي است که بايد داوطلب انجام دهد.

پرداخت هزينه ثبت‌نام منحصراً بصورت اينترنتي انجام مي‌گيرد و داوطلبان لازم است به وسيله کارت‌هاي بانکي عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونيکي آنها فعال است، با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۵۵۰ هزار ريال (۵۵ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

تبصره: با توجه به اينکه مقرر شده است که در مراحل مختلف فرآيند اين آزمون، خدماتي از طريق پيام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلباني که تمايل به استفاده از خدمات پيام کوتاه دارند، با انتخاب گزينه مربوط و پرداخت مبلغ ۵ هزار ريال (۵۰۰ تومان) به عنوان هزينه استفاده از خدمات پيام کوتاه، مي‌توانند از اين خدمات استفاده کنند.

به داوطلبان توصيه مي‌شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکميل کرده و سپس بر اساس فرم پيش نويس با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعات لازم را براساس بندهاي برنامه نرم افزاري ثبت‌نام وارد کنند.

داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت کنند. در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذيرفته شدن در آزمون، قبولي وي (کان لم يکن) تلقي شده و از ادامه تحصيل داوطلب جلوگيري خواهد شد.

بر اساس برنامه زماني پيش بيني شده آزمون ورودي دکتري نيمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۶ در روز جمعه ۶ اسفند ماه ۹۵ برگزار خواهد شد.

داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه ۳ اسفند تا پنجشنبه ۵ اسفند ۹۵ با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت کارت شرکت در آزمون و راهنماي شرکت در آزمون اقدام کنند.

محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند ۳۳ تقاضانامه تعيين مي‌شود و داوطلبان با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنماي ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان پس از تکميل تقاضانامه، دريافت شماره پرونده ۶ رقمي و کد پيگيري ۱۶ رقمي يک نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و نزد خود نگهداري کنند.

داوطلبان در انتخاب کدرشته‌ امتحاني و همچنين شهرستان محل حوزه امتحاني خود دقت لازم را داشته باشند. لذا پس از دريافت کد پيگيري ۱۶ رقمي در اين خصوص به درخواست‌هاي داوطلبان مبني بر اصلاح و يا جابجايي ترتيب اثر داده نخواهد شد.

با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون هاي قبلي، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که اين موضوع اکثراً براي داوطلباني که ثبت‌نام آنان توسط ديگران انجام مي‌شود رخ داده است، تاکيد مي‌شود علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامي، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالي دقت کنند تا اشتباهاً عکس داوطلب ديگري به جاي عکس فرد  ارسال نشود.

بديهي است که در صورت ارسال عکس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقي و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.

هرگونه‌ تغييري‌ از طريق‌ نشريه پيک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبري‌ و اطلاع‌رساني‌ سازمان ‌سنجش‌)، پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طريق رسانه‌هاي گروهي ‌اعلام ‌خواهد شد.

در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان مي‌توانند با شماره تلفن گوياي‌: ۴۲۱۶۳-۰۲۱ با روابط عمومي ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نموده و يا از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي (غيرحضوري) سازمان اقدام کنند.



 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html